30 Temmuz 2013 Salı

GTA San Andreas Ender City v3 Türkiye Modu

















GTA San Andreas Ender City v3 Özellikleri:
-Araba, motor, gemi, tren, uçak, helikopter modelleri yenilendi.
-Bilinmiş en önemli arabalar eklendi.
-Yeni kamyon, kepçe, traktör ve döverbiçer eklendi.
-Türk Hava Yolları uçağı eklendi.
-Dolmuş, İETT otobüsü, Pamukkale otobüsü gibi toplu taşıma araçları eklendi.
-Fast & Furious: Tokyo Drift arabaları eklendi.
-Anadol, Murat 131, Kartal SLX, Şahin, Doğan gibi Türk arabaları eklendi.
-Bugatti, Ferrari, Aston Martin, Gallardo, Mustang gibi bilindik arabalar eklendi.
-Polis arabaların tümü Türk polis arabası oldu.
-Türk askeri araçları eklendi.
-Yeni tank, Yeni askeri araç, Otokar ZPT, TOMA, Helikopteri, Jandarma Aracı, Özel Hareket Aracı, Savaş Uçağı F-16, eklendi.
-Silahlar yenilendi.
-Bilinmiş en önemli silahlar eklendi.
-Yeni karekterler eklendi.
-Yeni Türk Polisi, Türk Askeri, Bordo Bereli, Türk Jandarma Komandosu, Sivil Polisi, Özel Harekat Timi, Yunus Polis Timi, Türk Hava Kuvvetleri Pilotu eklendi.
-Tanınmış karekterler eklendi.(Tommy Vercetti, Niko Bellic, Agent Smith, Max Payne..)
-GTA IV karekterleri eklendi.
-GTA IV'deki bazı araçlar convert edildi.
-GTA IV yolları eklendi.
-GTA IV hud eklendi.
-GTA IV menü eklendi.
-GTA IV yazı tipi eklendi.
-GTA IV efektleri.
-ENB Series eklendi.
-Yeni animasyonlar eklendi.
-Araba kullanırken çok drift çekince tekerleğin patlaması + tekerleğin yanması eklendi.
-Gerçekci çevre. (Ağaç, bitki, çiçek, çimen..)
-Ateş ettikçe mermi kovanları yere düşecektir ve mermi delikleri oluşacaktır.
-Carl Johnson ve ailesi beyaz tenli oldu.
-Carl Johnson'un elleri yapışık değil.
-Yeni kıyafetler eklendi.
-Komando beresi eklendi.
-Trafik yoğunluğu düzenlendi.
-Telefon Samsung iPhone 4s oldu.(CJ'in telefonu ve GTA IV Hud'undaki.)
-Gökyüzü ve hava durumu daha gerçekci oldu.
-Haritaya bir çok yenilikler eklendi.
-Üç büyük takımın stadyumu eklendi. (İnönü Stadyumu, TT Arena, Şükrü Saracoğlu Stadı)
-Sokaklarda mangal yapıp et satan satıcılar var.
-Araba satın alma.
-Araba kiralama.
-Değişik yerlerde arabaların olması.
-Oyun tamamen Türkçe.
-Türk mekanları eklendi. (Türkiye gibi [Berber, lokanta, galeri, gazino, büfe, avm, bakkal, manav, tekel bayi, iddaa bayi, parfümcü..])
-BİM, ŞOK gibi bir çok market eklendi.
-Türk dükkanları eklendi. (Tatil ajentaları, ayakkabıcılar, bilet satış noktaları..)
-Bayraklar Türk bayrağı oldu.
-Para birimi TL oldu.
-200 TL'lik banknotlar eklendi.
-KGS eklendi.(KGS'den geçerken para ödenir.)
-Galata Kulesi eklendi.
-Ortaköy Camii eklendi.
-Reklam tabelaları yenilendi.
-Detaylı radar eklendi.
-Radar polis, itfaiye ve hastane kuruluşlarının yerlerini gösterir.
-Mezarlıkta cenaze kaldırılması gibi bazı gerçekcilikler eklendi.
-Ara sokaklara baliciler eklendi.
-Grafiti yazıları yenilendi.
-Cj'in evinin önüne 2 adet koruma eklendi.
-Oyunda iken "TAB" tuşuna basarsanız aracınız tamir olur.
-Aranma seviyeniz varken "U" tuşuna basarsanız teslim olursunuz.
-"0" tuşuna basarak içki içebilirsiniz.
-Herhangi bir kızın önüne geçerek "K" ye basarsanız sevgili olursunuz.
-Yaya iken "2" tuşuna bastığımızda istedigimiz arabayı yön tuşları ile seçebiliriz.
-Haritadan bir yer seçtikten sonra yaya iken "Y" ve "X" e  bastığınızda ışınlana bilirsiniz.
Ve daha fazlası...
GTA San Andreas Ender City v3 Türkiye Modu çıkmıştır.
10 Ağustos tarihine kadar http://www.facebook.com/Ender.Oguz.TR izinsiz hiç kimse modu forumlarda, sitelerde paylaşmaması itinayla duyurulur.

Yarın alternatif linkler gelecektir. Yakında trailer ve tanıtım videoları gelecektir.

İNDİRMEK İÇİN:
http://www.4shared.com/rar/rDm69Um3/GTA_San_Andreas_Ender_City_v3_.html
Siteye bağlanamayanlar;
http://www.4shared-china.com/rar/rDm69Um3/GTA_San_Andreas_Ender_City_v3_.html

Alternatif İnidme Linkleri:
http://www.moddb.com/mods/ender-city-v3-trkiye/downloads/ender-city-v3-trkiye
http://uploaded.net/file/4g1je2uu

YA DA KURULUMLA HİÇ UĞRAŞMADAN GTA SAN ANDREAS'A HAZIR KURULU ENDER CİTY V3 TÜRKİYE SÜRÜMÜNÜ İNDİREBİLİRSİNİZ:
http://enderoguz.blogspot.com.tr/2016/07/gta-san-andreas-ender-city-v3-turkiye.html

64 yorum:

  1. oyun sırasında hemen donuyor lutfen yardım edin ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynn bendedee oyle oluyor

      Sil
    2. ANANSINI SIKIYIM BOYLE MODUN GTA YI BOZDU SIZ INDIRMEYIN AQ

      Sil
  2. oyun sırasında hemen donuyor lutfen yardım edin ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  3. bilgisayarım kaldırırmı bi yardım et

    özellikler

    windows XP

    2.1 gb Ram
    1.8 ghz
    AMD Radeon Graphics Processor (0x9589)
    Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2160 @ 1.80GHz


    Features: Minimum attributes of your Video Card

    Video RAM 983.0 MB
    3D Yes
    Pixel Shader version 4.0

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerizekalı zaten GTA San Andreas bu GTA 5 oynamıyacan

      Sil
  4. Acılınca beyaz bir ekran geliyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  5. Acılınca beyaz bir ekran geliyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  6. oldu tşk ederim tayfunkey

    YanıtlaSil
  7. %100 savesi yokmu bu v3 ün ya

    YanıtlaSil
  8. lütfen birisi kurulumu anlatsın allah rızası için

    YanıtlaSil
  9. Kurulumu anlatın lütfeeen

    YanıtlaSil
  10. allah duanı kabul etsin yapanın amin

    YanıtlaSil
  11. Abi dediklerini yaptım gta_sa çalışmayı durdurdu hatası alıyorum ne yapabilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı hata bendede oluyor o yüzden internette otm. kurulum türkiye modu araştırcam

      Sil
  12. Abi oyuna giriyorum Dosdoğru Sür görevinde kırmızı yere geldiğimde gta_sa.exe çalışmayı durdurdu diyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardes moddingtr den %100 save dosyası nı indir ve kopyala yapıstır oyle oluo

      Sil
  13. Beyler bn polis merkezine yaklaşınca donuyo ne yapayım

    YanıtlaSil
  14. Abi Dediklerini harfiyyen yaptım ama EnderCity/gta_sa tıkladığım an gta_sa.exe çalışmayı durdurdu hatası veriyo ALLAH RIZASI İÇİN Bİ YARDIM EDİN çok istiyorum oyunu ya

    YanıtlaSil
  15. https://plus.google.com/u/0/112777503195280224102/posts/FwNjXXGthwg?pid=6050004306245640226&oid=112777503195280224102 Böyle uff :/

    YanıtlaSil
  16. Exe Dosyasını Neyle Açıyoruz Benimki Microsoft Visual Studio Diyo

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Şimdik gtasa.exe bozuktur ilk olarak onu atmayın bendede öyle oluyordu siyah bir ekranda gtasa.exe çalışmayı durdurdu diyordu
    1.İlk olarak bilgisayarıma gelerek sağ tıklayın oradan gelişmişe gelin.
    2.Ordan en üstte maviyle yazılan Performasın altındaki yere tıklayın
    3.Ordan veri yürütme engelemesinde ekle diye bir yer vardır oraya tıklayın ve gtasa.exe ye tıklayarak uygula tamam tamam diyin ve oyun girin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Windows kaç kullanıyosun bende gelişmiş diye seçenek yok

      Sil
  20. berber bölümü gecilmiyor yardim eder misiniz

    YanıtlaSil
  21. aklınınz varsa indirmeyin bilgisayarınıza geldiği gibi var olan gta ları da bozuyor

    YanıtlaSil
  22. Buypasa.com ‘da çok fazla ürün bulunduğu için seçimler zor gibi görülse de çok kolaydır. Çünkü Buypasa da çok fazla ürün olduğu için istediğiniz ürünü kesinlikle bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  23. abi oyunun ortasında kapanıyor ne yapayım

    YanıtlaSil
  24. abi oyunun ortasında kapanıyor ne yapayım

    YanıtlaSil
  25. ben yüklüyom çalışmı ???

    YanıtlaSil
  26. Appcrash gta.exe hatasinin cozumu veriyurutme engelleyicisi hikaye onlar
    Modifiye dizayn edilmis gta.'da bu hatayi almamiz
    Normal.
    Benim cozdugum bi teknik...
    O hatayi bende aliyorum ama oyun oynarken degil ,
    Oyunu kapattigimda cikiyor sadece : )
    Ustelik win8 de oynuyorum kendi tasarlamis oldugum oyunu...
    Cözum icin gmailden ulasabilirsiniz..

    YanıtlaSil
  27. Camii'yi bulamadım.Nerde acaba?

    YanıtlaSil
  28. Abi camiyi buldum ama arabalarda hız göstergesi çıkmıyor cevapp

    YanıtlaSil
  29. abi ben oyunu videodaki gibi yükledim ama gfx hack asi 00007E9C hatası alıyorum yardım edersen sevinirim

    YanıtlaSil
  30. kardeş biraz kasıyo bilgisayar çok iyi ama kasıyone ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  31. kardeş biraz kasıyo bilgisayar çok iyi ama kasıyone ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  32. ben biliyor um nasıl yapılıacağını ulaşmak için y_u_n_u_s_51@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. ben biliyor um nasıl yapılıacağını ulaşmak için y_u_n_u_s_51@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. f 16 alınmıyor hileyi yazıyorum yukardan düşüyo patlıyo

    YanıtlaSil
  35. Çok güzel bende oldu süperrr

    YanıtlaSil
  36. dediklerini harfiyen uyguladım oldu ama açılmıyor hiç görüntü bile gelmiyor

    YanıtlaSil
  37. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  38. oyunu açamıyorum tıklıyorum biraz süre geçiyor açılmıyor yardım edin!

    YanıtlaSil
  39. Gtayı yedekleyip deneyin. yoksa oyun hata verir gta nız bozulur yedekten oynarsınız benim gibi hata veriyo :)

    YanıtlaSil
  40. Hocam bu oyuna gta sa nın remastered grafik yaması yapsam olur mu

    YanıtlaSil
  41. abi moduna gta 5 karakter değiştirme ekleyebilirmiyim

    YanıtlaSil
  42. senın yapacan ışin ta amınıa kom ben hayvan gıbı bısey yapıyonuz mk hata verıyo lan

    YanıtlaSil
  43. mk ne sıkımden ıs lan bu

    YanıtlaSil
  44. mk gotu duzgun yapsanız sasarım zatene mk

    YanıtlaSil
  45. cevap ver senı sıkrm

    YanıtlaSil
  46. lan got cevap ver

    YanıtlaSil
  47. Oyuna çok geç giriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlaç dosyasını gta san andreas oyununun kurulu olduğu yere at

      Sil
  48. Ender abi ben indirdim bazen çalışmayı durdurdu hatası veriyordu

    YanıtlaSil
  49. abi bu oyun neden bu kadar çok gb lı

    YanıtlaSil
  50. Oynarken kasıyor ne yapmalıyım?
    Ayrıca bazı özellikler gelmedi.
    Ve spark.exe ile gta 3 inti açarken dondu bende img tool ile açtım bu yüzden bazı ozellikler olmamış olabilir mi?

    YanıtlaSil